Pagina's

zaterdag 27 februari 2016

Teamswap/Bloghop Happy Stampin'


Vandaag is het weer tijd voor een teamswap van Happy Stampin' :)

Om het je makkelijk te maken, hebben we er een bloghop van gemaakt.
Als het goed is, kom je nu van Xandra.
 
Deze keer viel er een pakketje van Xandra in de brievenbus, superleuk.....dus dank je wel!




Centraal in het pakketje stond het Botanical Gardens Designer Series Paper
'n Leuke uitdaging, want ik heb niet de bijbehorende stempelset en framelits ;)
Maar, zoals je ziet kun je het papier ook prima met andere stempels gebruiken.
Ik heb gekozen voor een mooie tekststempel en de blaadjes van de Vintage Leaves stempelset......zo is het een lekker fris en groen kaartje geworden. Laat de lente maar komen!!!

Omdat ik nog designpapier en cardstock over had, heb ik nog een beterschapskaartje gemaakt.


De bloem komt uit de stempelset Crazy About You.

Ik hop nu snel verder naar Durvina ,ben erg benieuwd wat ze met mijn pakketje gemaakt heeft :)




http://www.stampinbyxandra.blogspot.nl/

http://dutchstampin.blogspot.nl/

 Ik wens je een fijn weekend!
Wilma

9 opmerkingen:

Durvina zei

Wat gaaf zijn ze Wilma, die helemaal in het groen zou ik nooit hebben bedacht maar wat pakt die SUper uit!!
Wauwie!!
Ga dat papier ook maar weer eens op tafel leggen ;)

liefs, Durvina

Zw@@n zei

Super gave kaartjes, Wilma. De groene heeft mijn voorkeur (mijn lievelingskleur :)) Fijne dag. Liefs, Wilma

Je@net zei

Twee heel mooie kaarten, Wilma!

Alina zei

mooie kaarten, Wilma, in prachtige kleuren!

Hetty zei

Je hebt niets te veel gezegd. Je kaartjes zijn echt prachtig. Ga er toch over de aankoop van het papier nadenken ;-)
Goed weekend, Hetty

Janneke zei

Wat een super leuke kaart Wilma, leuk dat groen ...
Ik ben zo blij dat hij op mijn kast staat ;) Dank je wel, je bent een toppertje.
XO

Anita zei

Wat zijn de kaarten weer leuk en totaal anders. Leuk om zulke pakketjes te krijgen :)
Groetjes, Anita

Ellen zei

Je kaartjes zijn echt prachtig, allebei! Geweldig van kleur. Wat is swappen leuk, hè?! Altijd zo spannend om een pakketje te krijgen en daar dan mee aan de als te 'moeten'.

Ellen zei

Wat een leuke kaartjes zeg! De groene kaart vind ik erg mooi, hou best van groen, vandaar! Maar ook de tweede is een beauty hoor :)

Liefs, Ellen