Pagina's

maandag 15 augustus 2016

Yay!


Na een heerlijke vakantie weer "back to business" :)

Zoals jullie (waarschijnlijk) weten ben ik dol op designpapier, hoe meer laagjes hoe beter.....daarom daag ik mijzelf af en toe uit om een CAS-kaartje te maken.

Dit kaartje heb ik gemaakt met de sketch van challenge #89 van CAS on Sunday 





Stempelset: Confetti Celebration
Designpapier: A little Foxy Dsp Paperstack
Inkt: Pool Party - Smoky Slate
Pons: Medium Star

Ik wens je nog een fijne avond!
Wilma





8 opmerkingen:

Je@net zei

Goed gelukt, Wilma. Erg mooie kaart geworden!

Mariken zei

Ik hou van CAS, dit is een prachtkaart Wilma!!

Ellen zei

Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Prachtig CAS-kaartje is dit.

Zw@@n zei

Een top kaartje, Wilma. Mooie kleurtjes en uitwerking van de sketch. Liefs, Wilma

Anita zei

Een echte yay kaart!! Gave kleuren.
Liefs, Anita

nicolet zei

Wat is deze weer super leuk WIlma!!
Ik hou echt van jou stijl!
Liefs Nicolet

Durvina zei

Wat een leukerd is het!!
Zeer feestelijk.

liefs, Durvina

Ellen zei

Nou, je eigen uitdaging is goed gelukt hoor: wat een gave kaart!

xxx Ellen