Pagina's

woensdag 28 juni 2017

Celebrate new baby!

 
Vandaag laat ik jullie een babykaartje zien, welke ik gemaakt heb voor mijn collega.
 
Ik heb gekozen voor het leuke designpapier Pick a Pattern, frisse kleurtjes en grappige afbeeldingen.
 
Zie hieronder wat ik nog meer heb gebruikt:
Stempelset: Happy Celebrations
Inkt: Flirty Flamingo
Washitape: Pick a Pattern (zoooo gaaf!)
Pons: Banner Triple
en verder nog: lint en enamel dots (deze zijn retired maar te leuk om niet te gebruiken)
 
Ik wens je een fijne avond!
Wilma
 
p.s. Aanstaande zaterdag plaats ik weer een verzamelbestelling! Wil je iets mee bestellen, dan graag uiterlijk vrijdagavond een mailtje met je bestelling :)

4 opmerkingen:

Ellen zei

Superleuke kleurtjes voor een babykaartje! Ik hou er wel van als het niet zo standaard is.

Anita van Reemst zei

Wat een leuke kaart. Het dsp is echt zoo leuk. Je kunt er zoveel meedoen en ja dus ook een babykaart.
Liefs, Anita

Annemarie en Merit zei

hele leuke kaart Wilma, geweldig papier ook..

fijne dag liefs Annemarie

Ellen zei

Leuk zeg, zo'n anders dan anders kaart. Gaaf gemaakt.

groetjes, Ellen