Pagina's

dinsdag 15 augustus 2017

Nooit te oud voor Stampin' Up :)


 
Je bent nooit te oud voor Stampin' Up :)
 
Dat bewijst dit kaartje wat morgen op de post gaat naar mijn oudste klant!
Wat een leeftijd en wat leuk dat ze nog steeds kaartjes maakt....kijk, dat is nou een goed vooruitzicht voor later ;)
 
Ik heb de kaartjes van de Petal Garden Memories & More Card Pack gebruikt. Vind je het kaartje met de rozentak ook niet prachtig?
 
Het getal 80 is gestempeld in de kleur Sweet Sugarplum en komt natuurlijk uit de stempelset Number of Years en is uitgestanst met de bijbehorende Large Numbers Framelits.
 
De kaart is verder "opgeleukt" met washitape - hearts & stars elements (hout!!) - enamel shapes - delicate white doilie - (retired) lint
 
Bedankt voor het langskomen en nog een fijne dag!
Wilma
 


6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een lieve en mooie kaart Wilma, erg leuk gemaakt!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

Ellen zei

Jeetje, nou ik hoop tegen die tijd ook nog lekker bezig te zijn. Leuk hoor! En wat een leuk gebaar deze kaart, ziet er natuurlijk weer prachtig uit.

groetjes, Ellen

N.B. moet eerst door allerlei plaatjes heen om 'ik ben geen robot' aan te kunne vinken,voordat ik mijn reactie kan plaatsen. Weet niet of iedereen dit krijgt?

marja zei

Wat een leukerd wilma

Durvina zei

Mooi Wilma, word vast gewaardeerd!

Liefs, Durvina

Ellen zei

Wat leuk zeg, een SU-klant van 80! Fijn idee dat we met deze hobby voorlopig nog vooruit kunnen. Lieve kaart heb je voor haar gemaakt :-)

Anita zei

De jarige zal deze kaart zeker een ere plaats gaan geven. Stijlvolle kaart, mooie kleuren