Pagina's

woensdag 20 september 2017

Bloghop team Happy Stampin'

 
Vandaag weer een bloghop met team Happy Stampin'.
 
Het thema is HERFST
 
Eén van de fijnste (en lekkerste!) dingen van de herfst vind ik de nieuwe appeloogst :)
Dit inspireerde me tot bovenstaand kaartje.
 
Stempelset: Sheltering Tree - Bike Ride
Framelits: Build a bike
Inkt: Early Espresso - Old Olive - Real Red - Soft Suede
Designpapier: Wood Textures
Lint: Old Olive mini chevron ribbon
 
Via onderstaande knoppen kun je verder hoppen --> veel plezier!
 
https://create-and-smile.blogspot.nl/2017/09/bloghop-team-happy-stampin.html


https://bestofstampin.blogspot.nl/2017/09/bloghop-team-happy-stampin.html

 
Ik wens je een fijne dag!
Wilma

7 opmerkingen:

Monique zei

Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt. Het is dan ook wel een geweldige stempelset. Je kan er alle kanten mee op. Ik heb hem ook in mijn bezit en wordt regelmatig uit de kast gehaald.

Durvina zei

Top kaartje Wilma, leuk zo de herfstsfeer!!

liefs, Durvina

Marloes zei

Wauw, gave kaart Wilma!!

Anita van Reemst zei

Wat heb je weer een gave kaart gemaakt. Super die boom met de appels. Alles past weer perfect bij elkaar.

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooie kaart met appeltjes.
Groetjes,
Sandra

Ellen zei

Wat een gezellig kaartje met al die appeltjes in de boom én in het mandje. Tof.

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi kaartje Wilma, erg leuk gedaan met die appeltjes in de boom!
Groetjes, Merit en Annemarie