Pagina's

zaterdag 28 oktober 2017

Cardkit Coffee Break

 
Twijfel je ook nog steeds of je het Coffee Break designpapier zal aanschaffen?
 
Niet doen!
 
Het papier is ook leuk als je niet van koffie houdt (zoals ik ;)..) en prima te combineren met andere stempelsets.
 
Ik heb een cardkit samengesteld waarbij je naast designpapier ook cardstock, lint etc. ontvangt zodat je gelijk aan de slag kunt.
 
Interesse?
Stuur een mailtje met je gegevens en ik regel de rest!
  
Product List
Ik wens je een fijn (freubel) weekend!
 
Wilma

4 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtige kleuren heb je gebruikt voor deze koffiekaart! Vind ‘m superleuk.

Ellen zei

Superleuke kaart, krijg gelijk zin in een bakkie (ik hou wel van koffie!). En ja, zou leuk zijn om te hebben dit mooie papier met toebehoren, maar ik puil nu al uit, dus het lukt me tot nu toe om al het moois van Stampin Up te weerstaan.'

Liefs, Ellen

Durvina zei

Leuke inspiratie kaart!!

Liefs, Durvina

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een mooi kaartje Wilma en een hele leuke kleurencombinatie ook.
Prachtig gedaan!
Liefs,
Wendy