Pagina's

zaterdag 9 december 2017

Bloghop StampFans

Vandaag een bloghop van Stamp Fans :)
 
 
 
Liet ik je donderdag een nieuwe Nederlandse stempelset zien, vandaag zie je tijdens de bloghop Nederlandse stempelsets die al in de huidige catalogus staan.
 
 

Voor dit kerstkaartje heb ik gebruik gemaakt van 2 Nederlandse stempelsets.
 
 

Product List
Ben je ook benieuwd naar de creatie van Ilona?
 
Klik dan op de button "volgende" of kijk nog even terug bij Janneke met de button "vorige"
 
http://stampinilona.blogspot.nl/2017/12/bloghop-stampfan.html
 
 
https://wp.me/p5SmgR-2yj
 
Ik wens je een fijn weekend en natuurlijk veel hopplezier!
 
Wilma

4 opmerkingen:

Caroline zei

mooi in zijn eenvoudig, alvast een fijne kerst, groetjes Caroline

Ellen zei

Das mooi, een kerstkaart met gewoon Nederlandse tekst erop. Mooie, ‘simpele’ kaart.

Ellen zei

Mooie kaart, simpel (maar je moet gegevens wel eerst bedenken), strak, gaaf!

liefs, Ellen

Ilona zei

Een hele mooie kaart. Ik zou zelf niet bedacht hebben om de cirkels uit de tab set te gebruiken op deze manier. Super...