Pagina's

woensdag 21 maart 2018

Bloghop team Happy Stars





Leuk dat je langskomt bij een nieuwe bloghop van team Happy Stars.
 
Deze keer had Janneke een gave kleurenchallenge voor ons bedacht......
 
 
Ik heb onder andere de stempelset Epic Celebrations gebruikt.
 
Deze stempelset krijg je nog t/m 31 maart a.s. gratis bij een bestelling van € 60,- :)
 
 
 
 

Product List
Om verder te hoppen, klik je op onderstaande buttons..... enjoy!
 
http://happystampin.nl/?p=10656

https://create-and-smile.blogspot.nl/2018/03/bloghop-team-happy-stars.html

 
Tot de volgende blogpost!
 
Wilma

 

9 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een mooie kaart Wilma, leuk dat je deze stempel sets hebt gebruikt ;)

Marloes zei

Hele leuke kaart Wilma! Lekker vrolijk 😃

kaneeltje zei

Ga de kleurencombi steeds leuker vinden, zeker na jouw kaart!

Pee’s Atteljeeke zei

Ik kan niet zeggen welke ik nu het mooist vind. Eerst dacht ik wat moeten we daar nu van maken. Maar ik vind het allemaal schitterende combinaties. Zo ook weer deze kaart van jou.

Ellen zei

Deze kleurencombi vind ik echt geweldig, net als je kaart!

Liefs, Ellen

Ellen zei

Gave kaart met die stoere gympen erop!

Durvina zei

Gaaf Wilma, leuke combi van die stempels met elkaar!

liefs, Durvina

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes,
Sandra

Anita van Reemst zei

Super leuke kaart. Die achtergrond stempel blijft ook leuk.