Pagina's

woensdag 25 april 2018

Bloghop team Happy Stars

 
Leuk dat je langskomt bij weer een nieuwe bloghop van team Happy Stars.
 
Deze maand is het thema "anything goes".
 
Lijkt makkelijk, maar niets is minder waar.....
Want bij het verschijnen van de nieuwe catalogus verdwijnen er jammer genoeg ook een aantal favoriete sets en welke kies je dan om te gebruiken :(
Ik heb uiteindelijk voor deze stempelset gekozen, een absolute topper!  
 
 Gelukkig blijft de embossingfolder wel ;)

Product List
Benieuwd wat de rest van het team gemaakt heeft, hop dan via onderstaande buttons verder.
 
 
https://create-and-smile.blogspot.nl/2018/04/bloghop-team-happy-stars.html
 
 
http://happystampin.nl/?p=10992
 
 
 De inspiratie van mijn kaartje haalde ik uit de opdracht van suitecase #2 bij de Facebookgroep voor Nederlandse demo's waarbij we een kaartje moesten case-en.  #suitecase #nldemos
 
'n Fijne dag!
Wilma


6 opmerkingen:

Monique zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Ben momenteel helemaal weg van deze kleurcombinatie zwart en okergeel. Heb ik nu mijn hele woonkamer mee gedaan :-)

Durvina zei

Wat een gave kaart is dit Wilma!
Het set is en blijft leuk....

liefs, Durvina

Anita van Reemst zei

Gave kaart. Super die kleuren zo samen.

Janneke zei

Super mooie kaart Wilma, die stempel set is een blijvertje hoor bij mij ;)
mooie kleuren combinatie.

bestofstampin@gmail.com zei

Prachtig kaart en een mooie frisse kleurcombinatie.

Cynthia van der Wilk zei

Blijft een mooie stempelset. En een geweldige kleurencombi. Heel mooi kaartje.