Pagina's

vrijdag 22 juni 2018

Bloghop team Happy Stars


 Team Happy Stars gaat weer bloghoppen!
 
Deze keer met de opdracht: Maak een 3d - project
 
Nu moet je weten dat ik niet zo van de doosjes enz. ben, dus dit is wel een beetje buiten mijn comfortzone :(
 
Maar gelukkig heeft Stampin' Up van die leuke mini pizzadoosjes in de catalogus staan, waarbij je alleen nog maar het doosje hoeft op te pimpen.
 
In het doosje heb ik een zakje tumtum snoepjes gedaan.
 


 In onderstaande lijst zie je de namen van mijn teamgenootjes staan, door op hun naam te klikken zie je wat zij gemaakt hebben....
 
 
 
 
 

Product List

4 opmerkingen:

Pee’s Atteljeeke zei

Zo die kleuren springen er uit. Super. En wat is het een leuke uitdaging geweest.

Anita van Reemst zei

Ik heb de preview gehad. Het dsp, de kleuren, helemaal top. Iedereen wil wel zo'n doosje krijgen.
Liefs!

Ellen zei

Paars en groen, een prachtige combinatie! En ik ben helemaal weg van gatenplanten. Schot in de roos deze kaart :-)

Ellen zei

Het gemak dient de mens! Erg leuk doosje en de combi van groen en paars doet het goed.

xxx Ellen