Pagina's

woensdag 29 augustus 2018

Goud - zwart - wit

 
Vandaag een "golden card" op mijn blog, welk ik heb gemaakt voor een 45 jarige :)
 
Ook nu heb ik geen stempel gebruikt, maar designpapier (daar zijn ook de cijfers uitgeknipt).
 
De jarige houdt wel van goud en bling.
Mocht jij daar net als ik iets minder fan van zijn dan vind je op de achterkant feestelijk en kleurig designpapier.
 
De framelits horen bij een nieuwe kerststempelset en zijn dus multi inzetbaar ;)
  

Product List
Vergeet je de Bonus Days niet?
 
Nog geldig t/m 31 augustus (op de 31e plaats ik 's avonds nog een verzamelbestelling)
 

 

5 opmerkingen:

Mariken zei

Leuk en heel feestelijk kaartje! Tof gedaan!

Diny zei

Wat een GAAF kaartje!
Groetjes Diny

Alina zei

mooi, Wilma, maar ik ben helemaal weg van je prachtige ''Celebrate'' kaart!

Durvina zei

SUpergave kaart, maar dat had ik je al verteld, nogmaals thanks ;)

Liefs, Durvina

Ellen zei

Feestelijk kaartje is het zo in deze kleuren, erg leuk!

xxx Ellen