Pagina's

zondag 23 december 2018

Congratulations - GDP#169


Hey, dit is mijn 2e blogpost voor vandaag ;-)
 
Ik wilde heel graag meedoen met de challenge bij Global Design Project (dat neem ik me elke week voor, maar het komt er helaas niet van... een goed voornemen voor het nieuwe jaar!), want daar is deze week een gave kleurenchallenge……
Dit kaartje is gemaakt met de leuke Hostess-set "Hand Delivered" en gaat op de post naar mijn zus, die een nieuwe baan bij de bibliotheek heeft.
Hoe toepasselijk ?!
 
 
 


Product List
Leuk dat je weer langskwam en ik wens je alvast hele fijne Kerstdagen!
Wilma

4 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een super leuke kaart Wilma ;O)
Leuk dat je meedeed bij GDP afgelopen week ;)

Fijne kerst.

Ellen zei

Gaaf kaartje zeg en zeker hartstikke toepasselijk!

xxx Ellen

Ellen zei

Gaaf kaartje zeg! En hoe toepasselijk voor je zus die bij de bieb gaat werken.
Geniet nog van een gezellige tweede kerstavond!

Colinda zei

Wat een leuke toepasselijke stempel!! Mooie kaart!
Leuk dat je mijn nieuwe volger bent ga jou ook gezellig volgen!
Fijn weekend en alvast een gezellige jaarwisseling,

Colinda