Pagina's

zaterdag 28 maart 2020

Bloghop team Happy Stars

 
Vandaag is het dubbel feest :-)
 
Een nieuwe bloghop van team Happy Stars  en ik ben ZES jaar Stampin' Up! demonstratrice!
 
Een mijlpaal want dat had ik natuurlijk nooit gedacht toen ik in 2014 begon.
 
Maar wat zijn het 6 leuke jaren geweest... ik heb zoveel lieve, gezellige en creatieve mensen ontmoet.
Stampin' Up! is echt meer dan alleen stempelen ;-)
 
Dankjewel aan Janneke (ik had mij geen beteren upline kunnen wensen), mijn teamleden Durvina en Anita, de teamleden van Happy Stars, al mijn volgers (via mijn blog, Facebook of Instagram) en natuurlijk iedereen die bij mij bestellingen plaatst!
 
Dit kaartje is voor jullie allemaal :-)
 
Het thema van deze bloghop is...
 
VOORJAAR
 
Met wat vrolijke designpapiertjes, mooie stansen en bloemen heb ik dit voorjaarskaartje gemaakt.
 
Benieuwd naar wat de rest heeft gemaakt?
Klik dan op onderstaande namen...
 
 
 
 

Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50

2 opmerkingen:

CarlavdM zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de hop Wilma.
Mooie combinatie van al de papiertjes.

Janneke zei

Super mooie kaart Wilma ;O)
Zo leuk dat je meedoet met de hop!

Gefeliciteerd ♥