Pagina's

donderdag 9 juli 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Rainbows & Butterflies

 
Gezellig dat je langskomt bij de maandelijkse bloghop van het Feel Good Stampin' designteam :-)
 
Deze maand hebben we een vrolijk en kleurrijk thema, namelijk....
 
RAINBOWS & BUTTERFLIES
 
Ik werd geïnspireerd door de sneakpeek van mijn vriendin en DT-maatje Durvina door allebei de thema's in één kaart te verwerken.
 
 
Wil je weten hoe en met welke Stampin' Up! materialen ik deze kaart gemaakt heb?
Klik dan op onderstaande banner-->
 
https://drive.google.com/file/d/1k0zMDHtvKfuLDQkspO4FY5rVUtJYWI0v/view?usp=sharing
 
Dank je wel voor je bezoekje, superleuk als je een reactie achterlaat!
 
Klik op de naam onder mij (= Wilma de Korte) en je hopt verder ;-)
 
 
 
 

Product List
Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00

7 opmerkingen:

Lotte zei

Leuk zeg met die regenboog spetters!

StampinClubNederland zei

Prachtige kaart is het geworden. Mooi in zijn eenvoud! Gr. Yvonne

kaneeltje zei

Beide onderwerpen en dan zo’n rustige kaart krijgen, petje af!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan, met de cirkletjes in regenboog-kleuren! Mooi kaartje!

Alina zei

heel erg leuk geworden, Wilma!

Durvina zei

Wat leuk dat ik je mocht inspireren ;)
En wat is ie leuk!!!

liefs, Durvina

DB zei

Echt heel erg tof, Wilma. Zo mooi, zo'n rustige kaart.
Groetjes,
Danielle