Pagina's

donderdag 12 november 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Gift Giving



Gezellig dat je langskomt bij de maandelijkse bloghop van het Feel Good Stampin' designteam :-)

 We hopen je weer een "Feel Good" gevoel te geven met de producten van Stampin' Up!

THEMA = GIFT GIVING

Hoe leuk is het om iemand een kadootje te geven?
Dat hoeft helemaal niet groot te zijn, vaak zijn de kleinste verrassingen het leukste ;-)

Nu ben ik niet iemand van de doosjes etc. Eigenlijk maak ik deze nooit, maar.... gelukkig heeft Stampin' Up! kant en klare verpakkingen die je zelf naar eigen smaak kunt oppimpen.

En dat heb ik gedaan, 2 verpakkingen voor het weggeven van snoepjes...


Wil je weten hoe en met welke Stampin' Up! materialen ik deze kaart gemaakt heb?

Klik dan op onderstaande banner-->


Dank je wel voor je bezoekje, superleuk als je een reactie achterlaat!

Klik op de naam onder mij (= Wilma de Korte) en je hopt verder ;-)





Product List
Rectangle Tins
[153519]
€ 14,50
Linen Thread
[104199]
€ 6,00

7 opmerkingen:

StampinClubNederland zei

Hele leuke doosjes en prachtige kleuren. Heel mooi! Groetjes, Yvonne

Anne-Marie zei

het is grappig, iedereen heeft z'n eigen voorkeur. zo ben ik ben gek op verpakkingen en heb ik weer minder met kaarten. Ik vind jouw kadootjes erg leuk geworden, toch eens vaker doen ;-)

Lotte zei

heel leuk gedaan - mooi setje

kaneeltje zei

Wat een leuke kleuren zo! Dacht eerst dat je achtergrond ook gemaakt had, heb dit papier niet.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zijn beide mooi Wilma! Heel leuk gedaan!

Sandra Korten zei

Voor iemand die zelf geen doosjes maakt heb je deze kant en klare erg leuk versierd!

Ilse zei

Wat een leuke doosjes, heel tof gedaan. Kant en klare doosjes of niet je hebt ze wel heel persoonlijk gemaakt.
Groetjes,
Ilse