Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Happy happy


Het Moonlight-papierblokje is momenteel wel één van mijn favorieten :)
Ik blijf de kleurencombi super vinden!

Dit kaartje heb ik voor mijn neefje Tim gemaakt, die vorige maand 4 jaar werd.

Gebruikte materialen:
Stempelset: Hello Honeycomb
Designpapier: Paperstack Moonlight
Thinlits die: Hexagon hive
Kleuren: Blackberry blish - Hello Honey - Sahara Sand - Whisper White
en ook nog: Candy Dots (cijfer 4 is van Sizzix, maar mocht natuurlijk niet ontbreken...)

'n Fijne dag en check nog even de Weekly Deals (zijn weer super deze week)!

groetjes, Wilma

4 opmerkingen:

nicolet zei

Jaaaa, dit blokje is ook mijn favoriet op dit moment! Zo leuk...
Je hebt er een gaaf kaartje mee gemaakt.
Fijn weekend vast!
Groetjes Nicolet

Anita zei

Tim vindt de kaart super. De kaart hangt te pronken op zijn wandbord.
Liefs, Anita

Anoniem zei

Oh so different love that xx

Janneke zei

Wat een mooie kaart ;o)
En inderdad een leuk blokje ...