Pagina's

zaterdag 20 januari 2018

Bloghop StampFans


Hee hallo,
 
Leuk dat je langskomt bij de bloghop van StampFans :)
 
 
Deze bloghop staat geheel in het teken van de lente-/zomercatalogus en de SAB-folder.
 
Mijn kaartje is gemaakt met de stempelset "Magical Day". Een stempelset, welke ik won met de prizepatrol bij OnStage en waarvan ik dacht 'wat moet ik ermee'?! Maar ingekleurd met de Stampin Blends en gecombineerd met de Tutti-Frutti cards & envelopes, vind ik 'em eigenlijk toch wel erg leuk geworden ;)
 
 
 
 

Product List
Wil je meer inspiratie? Klik dan op onderstaande buttons
 
https://stampinilona.blogspot.com/2018/01/bloghop-stampfans-03-spring-en-sab-2018.html
 
 
https://petraav.blogspot.nl/2018/01/stamp-fans-bloghop-spring.html
 
Een fijn weekend!
 
Ik ben vandaag een dagje in Heerenveen, bij mijn UP Janneke, heel gezellig!!


10 opmerkingen:

Je@net zei

Haha....en dit was juist de set die meteen boven aan mijn boodschappenlijstje stond. Grappig is dit.
Vind je kaartje dan ook super gaaf geworden, Wilma!

Sarah zei

Geweldig leuk je toverkaart! X

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een leuk kaartje.
Groetjes,
Sandra

Ellen zei

Zeker leuk dit magical kaartje! Gezellige avond!

Janneke zei

Wat een prachtige kaart Wilma ;O)
En het is ook niet een set die ik zou kiezen ..
Mooi gekleurd ;)

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaart Wilma

Hoop dat je genoten hebt bij Janneke

Groeten Ina

Anita van Reemst zei

Een betoverende kaart:) Super die kleuren. Mooi ingekleurd!

Ellen zei

Ja joh! Hartstikke leuk!

groetjes, Ellen

Iefje Ceulemans zei

Ik vind het magisch mooi geworden ;-) Grtjs, Iefje

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vind hem stoer. Een perfecte mannenkaart