Pagina's

zondag 3 juni 2018

Bloghop NL Demo's


Gisteren heb je al een helemaal creaties voorbij zien komen waarbij de IN COLOR kleuren centraal staan.
 
Vandaag hoppen we gewoon lekker verder en hopen we je met een aantal Nederlandse demo's nog meer inspiratie te geven :)
 
 
Groen is deze zomer één van de modekleuren, vandaar dat ik heb gekozen voor de nieuwe kleur CALL ME CLOVER.
 
De gebruikte stempelset is een Hostess-set, dit betekent dat jij deze kunt uitkiezen bij een bepaalde verkoop tijdens een party waarbij jij de hostess bent of  als je boven een bepaald bedrag een bestelling doet (in de catalogus lees je er alles over).
 
Hieronder vind je de lijst met alle deelnemers --> door op de naam te klikken word je doorgelinkt naar hun blog....
 
 
 

 
Product List
Veel hopplezier!

9 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Ohh deze is ook erg leuk. Ik ben verliefd op deze stempelset. :)

Anne-Marie zei

Wat een lief kaartje. De kleur komt ook prachtig uit zo.

Unknown zei

Leuk en lekker fris kaartje!

Nancy Soetaert zei

leuke stempelset! Mooi in het klavertjesgroen...

Caroline zei

heel apart en het groen komt super over

Klaartje zei

Leuke kaart!

DB zei

Leuke kaart zeg.

Ellen zei

Wat een geinige kaart! Ik hou erg van groen, dus je creatie spreekt me erg aan.

xxx Ellen

Ingrid Heijnen zei

Een ontzettend gave kaart!