Pagina's

dinsdag 7 mei 2019

Stamping Tutorial Pakket - Perennial Birthday


Vanaf vandaag tot en met 17 mei kan jij je opgeven voor het nieuwe Stamping Tutorial pakket.

Deze maand hebben we gekozen voor de Perennial Birthday stempelset.
 
 Alles wat je nodig hebt, vind je in het pakket (nou ja bijna alles ) want je hebt naast dit pakket ook nog andere items nodig, zoals lijm en glue dots.

Dit vind je in het pakket:

 Perennial Birthday stempelset
Mint Macaron inktpad
Soft Suede inktpad
Petal Pink inktpad

Heb je de kleuren inktpads al, dan kan je ook andere kleuren inktpads kiezen, of iets anders voor dat bedrag.

 

 Dit krijg je in je pakket:

 Materiaal voor 4 kaarten inclusief alle cardstock, geponst en gestanste cardstock, draad en embellisments
 4 Whisper White enveloppen.
Een vel Dimensionals.
Een pdf met beschrijving hoe je deze kaarten maakt.

 En deze creaties zal je niet tegenkomen op mijn blog of die van Janneke, dus exclusief voor jou als Stamping Tutorial pakket besteller.

De kosten voor dit Stamping Tutorial pakket zijn €62,50 en dit is inclusief verzendkosten. Kom jij het ophalen, dan vervallen de verzendkosten.

Ik stuur alles in een keer naar je toe, en ik bestel het op 18 mei. Je kan er eventueel ook nog andere producten bij bestellen, geef dit aan mij door als jij je opgeeft voor het Stamping Tutorial pakket ;o)

Mail mij vandaag nog om dit leuke Stamping Tutorial pakket te bestellen, ik stuur je dan zo snel mogelijk een antwoord terug.

Ik wens je een hele leuke dag!

Geen opmerkingen: