Pagina's

zaterdag 30 november 2019

Bloghop team Happy Stars


Yeah, na zo'n 10 weken revalidatie van mijn knieoperatie heb ik eindelijk weer een kaartje kunnen maken :-))
 
Een kaartje voor de maandelijkse bloghop van Team Happy Stars.
 
Ik heb mijn eigen draai gegeven aan het thema van deze maand (WINTER).
 
Bij gebrek aan winterse stempelsets heb ik gekozen voor een ijstaart ;-)
 
Benieuwd wat de rest van het team gemaakt heeft? Klik dan op onderstaande namen...
 
 
 
 

Product List
Nog iets leuks, vanaf nu kun je me ook volgen op Instagram (klik op onderstaande button) 
https://www.instagram.com/lets_stamp/

4 opmerkingen:

Dilek Kolat zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Angela zei

Wat een schitterende kaart Wilma!

Durvina zei

Wat gaaf bedacht voor dit thema!
Leuke uitvoering.

liefs, Durvina

Anita van Reemst zei

Wat origineel! Erg leuk gemaakt.
Fijn dat je weer een kaart hebt kunnen maken.