Pagina's

vrijdag 20 december 2019

Kerstbomen


Mijn laatste kerstkaart voor dit jaar :-)
(ik heb mijn preorder voor de nieuwe minicatalogus binnen en ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan!)

Uiteraard weer gemaakt met mijn favoriete stempelset Perfectly Plaid.

De letters Kerst heb ik gestempeld met de stempelset Lined Alphabet.

Heel lang heb ik getwijfeld of ik deze set zou aanschaffen maar wat ben ik blij dat ik dat uiteindelijk toch gedaan heb.

Product List
Volg je me al op Facebook? Naast mijn persoonlijke account heb ik nu ook een zakelijke pagina Let's Stamp

Ik zou het super leuk vinden als je mijn pagina een "vind-ik-leuk" geeft!

3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een plaatje van een kerstkaart.
Hier staat ook al een pracht exemplaar van jou hand.
heel erg bedankt.
Liefs Annemarie en Merit

Ellen zei

Hele mooie laatste kerstkaart! Ik houd van de eenvoud ervan.
Gezellige feestdagen!

Janneke zei

Mooie kaart Wilma ;O)