Pagina's

donderdag 14 januari 2021

Feel Good Stampin' Bloghop - Monochroom


 

Gezellig dat je langskomt bij de maandelijkse bloghop van het Feel Good Stampin' designteam :-)

Ook dit jaar zit ik weer in het Designteam... superleuk!


 We hopen je weer een "Feel Good" gevoel te geven met de producten van Stampin' Up!

THEMA = MONOCHROOM

Ik heb ervoor gekozen om mijn kaart in één kleurtint te houden... nou, ik kan je zeggen dat dat best een uitdaging was ;-)


Wil je weten hoe en met welke Stampin' Up! materialen ik deze kaart gemaakt heb?

Klik dan op onderstaande banner-->



Dank je wel voor je bezoekje, superleuk als je een reactie achterlaat!

Klik op de naam onder mij (= Wilma de Korte) en je hopt verder :-)



Product List

6 opmerkingen:

kaneeltje zei

Op de foto komt je kaart roze over, maar zag in je beschrijving dat het real red was. Ik ben gek op deze kleuren dus ik vind hem erg leuk!

Lotte zei

de "love" spat eraf! Leuke kaart

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

De liefde spat van je kaartje af Wilma! Mooi gedaan.

StampinClubNederland zei

Een super leuk en liefdevol kaartje! Groetjes, Yvonne

DB zei

Wat een schatje. Mooi met de verschillende tinten rood!
Groetjes,
Danielle

Durvina zei

Ja echt rood, zoals je al zei!
Maar wel gaaf is ie geworden!

liefs, Durvina