Pagina's

donderdag 10 februari 2022

Feel Good Stampin' Bloghop | Clean and Simple

 




Gezellig dat je langskomt bij de maandelijkse bloghop van het Feel Good Stampin' designteam!

We hopen je weer een "Feel Good" gevoel te geven met de producten van Stampin' Up!

THEMA = CLEAN AND SIMPLE

Ik houd er wel van... ideaal voor een snel kaartje, maar ook prachtig in zijn eenvoud.

Ik ben gek op planten dus de stempelset Cactus Cuties is één van mijn favorieten uit de minicatalogus en laat deze nou ook nog eens perfect zijn voor een "clean and simple" kaart.

Wil je weten hoe en met welke Stampin' Up! materialen ik deze kaart gemaakt heb?

Klik dan op onderstaande banner-->




Dank je wel voor je bezoekje, superleuk als je een reactie achterlaat!

Klik op de naam onder mij (= Wilma de Korte) en je hopt verder :-)





Product List

4 opmerkingen:

StampinClubNederland zei

Superleuk kaartje, Wilma! Creatieve groet, Yvonne

Annette Koolmees zei

Wat een leukerd! Het lettertype vind ik erg leuk

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel gaaf kaartje Wilma! SU-per leuk met deze set! x

Anoniem zei

Superleuk kaartje, Wilma. Hij heeft een mooi plekje gekregen !
Hester