Pagina's

donderdag 17 maart 2022

Feel Good Stampin' Bloghop | Structuur & Textuur

 





Gezellig dat je langskomt bij de maandelijkse bloghop van het Feel Good Stampin' Designteam!

We hopen je weer een "feel good" gevoel te geven met de producten van Stampin' Up!

THEMA = STRUCTUUR & TEXTUUR

Ik heb voor mijn kaart gebruik gemaakt van één van de embossingfolders uit de (mini-) catalogus.

Textuur geeft een gaaf effect, zoals hier als je dezelfde kleur cardstock gebruikt als de basiskaart.

Wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt heb?

Klik dan op onderstaande banner -->


Dankjewel voor je bezoekje, superleuk als je een reactie achterlaat!

Klik op de naam onder mij (Wilma de Korte) en je hopt verder :-)



Product List
Linen Thread
[104199]
€ 6,00

3 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooi kaartje Wilma! Het is toch echt wel één van mijn favoriete sets 🌺☕

Janneke zei

Wat een beauty ;)

Lotte zei

Wat een leuke layout van de kaart en prachtige kleuren combo. Bedankt voor het delen, Lotte